Mai life right naow

Hej å hå :D Käkar chokladmuffins,lyssnar på musik och chillar.Tänker också,som vanligt.Har faktiskt återförenats med D.Igår var det onsdag,alltså ridläger-time :D Jag fick Palmi igen,det var helt underbart.Livia upptäckte att Ebba,en chey som går i 6:an också var på lägret så vi pratade mycket :D Alla tjejer i stallet var otroligt chill,förutom en som såg ner på många (även oss äldre..) och pratade 24/7 .-. Hon skulle vara bäst med allt och ingen fick vara bättre.Då vi hade suttit upp så fick hästen inte ens röra lite på huvudet förräns hon skulle börja klappa och lugna den som om den varit superstressad .-. Jag trodde jag skulle ryta till på ungen på slutet men jag höll mig i skinnet xD Annars gick det perfekt,lektionen var väldigt bra och uteritten var underbar fast lite lite fart i början tyvärr :/ Men jag är väldigt taggad på att få rida islänning igen :D Nu ska jag göra något,vi hörs ;D Följ mig på Twitter: Mineflicka

Ps.Mina nya hörlurar äger!!!.Ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0