Lagom glad Emmy

Måste erkänna att det är otroligt svårt att släppa tanken på R..Jag vill ta kontakt och bara snacka,som vänner.Fast det är väl tidigt för det.Nåja.Gillar inte Justin Bieber men denna låten har fångat mitt hjärta.Jag gillar låten,inte artisten(Vill bara förtydliga detta då jag INTE alls gillar Jb).All around the world heter låten som fått mig att falla som en fura;) Förresten så kommer det bli lite mindre update denna kommande helgen då jag ska till Tosia Bonnadan.Längtar!Vill ha mina brända mandlar och min lön från pappsen ;) Vill också åka karuseller.Längtar <3 Hoppas jag kan gå med min ena bästis Livia eller både Livia och Josse :D Det ända jag har att se fram emot egentligen denna veckan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0