Maffe 17/7

Jag var med en kompis,Lina på www.sagoponnysar.devote.se och vi red Maffe.Dessutom har hon bilder på när jag rider honom,kanske vore något till headern?Iallafall så red jag först i lilla hagen,det blev cavaletti och Linis fotade.Jag travade honom också och jag var inte rädd,som jag brukar vara.Dessutom var detta första gången sen jag ramlade av honom som jag red honom.Han gick väl ok,lite väl uppmärksam på Fia i andra hagen.Sen var det Linas tur att rida.Hon kräver mer av honom då hon kan rida.Han blev väldigt sur då hon krävde saker av honom och som vanligt så var han jobbig att hålla.Han har så otroligt mycket energi att han blir svår att rida,av denna anledning så tycker jag att Fia är MYCKET lättare att rida.Fia är lugnare än honom,det är verkligen så.Bilder kommer läggas upp på www.sagoponnysar.devote.se ,det var Linas kamera vi fotograferade med^^.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0