Sleepy Emmy

Hei.Har haft det ok i helgen,lördagen var kvalmig.Trodde att det skulle slå runt i huvudet på mig,hade tråkigt och mådde inte bra D: På eftermiddagen så åkte vi in till Tosia,det började dugga lite men det blev inte mer.Jag köpte inget,kollade bara och gled runt.Sen drog vi hem och sen var det väl inte mycket mer.Eller jo,kollade på S.W.A.T och blev kär i han som spelar Michael Boxer <33 Fan vad han är snygg.Sök på honom :D Han liknar Eric Saade faktiskt ;) Nåja.På natten så vaknade jag till lite och såg en grå dimma av regn.Det var som någon hade vänt flera hinkar med vatten uppochner xD.Söndagen var ok,jag och Anna åkte till stranden.Hon badade en stund medans jag kollade på Pewdiepie på yt(Mobilen ofc <3)Vi åkte till affären och tog en glass och sen drog vi hem.Affe hade blivit hämtad av mamma för att dom skulle in och åka karuseller på Tosia.Idag,måndag så åkte jag hem till mamma.Mamma var ute några timmar,jag drog ut fast jag var bara lite hemmakring.Just nu så lockar sängen otroligt mkt..xD Men jag tar väl och drar mig snart,ni får sova gott!

/Emmy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0