Italy <3

Yay :D Italienarna var värda att vinna!Vi kan väl dra mitt nuvarande liv i korta drag.Minecraft,pojkvän,Hetalia,Convent och musik<3.

1:an Minecraft;Minecraft är det jag håller på med då jag är ledig.Spelar både online och på enspelarläge.

2:an pojkvän;Har träffat världens gulligaste kille.Har tyvvär inte träffat honom än men vi ska träffa varandra i sommar.

3:an Hetalia;Manga ännu en gång <3 Älskar det,brukar cosplaya Danmark och Andorra(Andorra finns inte men jag och mina bästisar har valt att cosplaya personliga länder som ej finns.)

4:an Convent;Jag och mina bästisar planerar att åka på Conevnt till Jönköping,hoppas att jag kan stanna några dagar hos pojkvännen innan jag åker hem igen.

5:an musik;Musik är det jag lever på just nu,förutom Minecraft,hästar och Razze,pojkvännen.Lyssnar helst på Skrillex,Eric Saade och Maskinen med många fler.

Nu blir det nattmacka och mer chill med Eeken aka David.:D Kolla in hans livestream,han spelar Minecraft,bygger snyggaste murarna och tornen någonsin!http://www.livestream.com/eeken

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0