Let's go

Sitter just nu och funderar lite lätt.Vill bara slippa såret..Men det jag är fundersam över är egentligen hur min nya klass kommer vara.En fjortis kommer det vara,minst en iallafall.En tuffing.Detta kommer nästan hela killgänget uppfylla,kanske även en tjej ;) Hästtokar,tex jag och Livia :D.Manganördar,jag,Livia och Josse.Det kommer säkert vara fler som är i några av dom kategorierna som jag räknade upp nu men det får jag se.Längtar iallafall till att få träffa dom.Nej men nu ska ni få lite tips på låtar.Är förresten hos mamma så uppdatering om hästar får ni vänta med tills på måndag ;)Låttips:
 
Skrillex - Right In - Låten som gör min dag fulländad.Fullständig älskar den :D
 
Toni Damli feat Eric Saade - Imagine - Kan lyssna på den 24/7 utan att den blir för tjatig.En låt som beskriver mycket känslor <3
 
Petter,Veronica Maggio - Längesen - Trillade över denna låten precis efter att R gjort slut.Räddade mig under dom dagarna efter han gjort slut.
 
Skrillex feat Sirah - Weekends!!! - Så jävla klockren låt,gör min helg hel och ihoplappad.Speciellt soundet,det får mig att rysa.
 
Lite tips,kolla också in andra låtar från dessa artister.Ska kopiera lite listor från min spotify så att ni kan njuta av dom ;D.Sista inlägget för ikväll.Ska börja med minst 3 inlägg per dag förresten,vill få lite struktur på stället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0