Nya blogg.se

Har fått nya blogg.se,vet inte om jag ska skratta eller gråta D:Nåja nu kan man iallafall göra tidsinställda :D Uppdaterade inte dom senaste två dagarna på grund av att jag har ramlat av Maffe.
 
Jag skulle bara skritta honom innan jag skulle ringa mamma och be henne hämta oss(Mig och Affe,min bror).Det gick ganska ok,han var pigg men jag tänkte inte mycket på det.Rider på vägen till ligghallen,vänder i korsningen och då händer det.Han börjar plötsligt trava,helt överlycklig över att han ska få komma hem.Jag kan inte få stopp på honom.Han hinner ta 1-2 galoppsteg innan jag flyger av och hamnar på gruset.Jag skrapade upp nästan halva ryggen och lite på armarna.Jag minns bara att jag såg korna stå och titta på mig.Jag kommer inte ihåg hur jag tog mig till Maffe men jag fick tag i honom och fick upp honom i stallet.Sen så är resten helt borta ur mitt minne.
 
Jag är otroligt glad över att jag klarade mig så bra som jag gjorde.Jag ska prata med pappa och mamma om att skaffa väst eller få ridlektioner.Detta får nog min mamma och pappa att tänka om på rid-delen.
 
Update kommer idag,lovar!
 
/Emmy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0